Obecne wybory parlamentarne i prezydenckie w Polsce nie maja
nic wspolnego z odpowiedzialnym wypelnieniem obowiazkow obywatelskich - a
przeciez udzial w wyborach urzędów państwowych jest odpowiedzialnym wypelnieniem patriotyzmu; wedlug systemu myslania Chrystusa w
Mat.22:15- 22 oraz ap. Pawla w Rzym. 13: 1-7.
Wybory w Polsce, zamiast wypelnieniem obywatelskiego obowiązku, staly się jarmarkiem próżności stronniczego uprzedzenia ( czyli zgorszenia…. Slowa Chrystus: biada swiatu z powodu zgorszenia… )
W jakiz sposób można rozroznic wyborcze przyzwoite wypelnienie obowiązków obywatelskich od prostackiego ubawu wyborczego jarmarku próżności stronniczego uprzedzenia?
To proste!
Wystarczy mieć obywatelska ( przyzwoita , chrzescijanska prawdziwego Chrystusa ) świadomość – ze dokonany wybor staje się zobowiązanie osobistego ponoszenia odpowiedzialności za dokonany wybor. W przypadku wyborow parlamentarnych i prezydenckich – wybierając konkretna partie lub osobe na prezydenta, wyborca tej partii lub osoby, zobowiazuje się przede wszystkim krytycznie kontrolowac wybrana przez siebie partie lub osobe ; nie szukając stronniczych usprawiedliwien dla jej dokonan w krytyce opozycyjnej partii!
Wybory w Polsce, zamiast wypelnieniem obywatelskiego obowiązku, staly się jarmarkiem próżności stronniczego uprzedzenia ( czyli zgorszenia…. Slowa Chrystus: biada swiatu z powodu zgorszenia… )
W jakiz sposób można rozroznic wyborcze przyzwoite wypelnienie obowiązków obywatelskich od prostackiego ubawu wyborczego jarmarku próżności stronniczego uprzedzenia?
To proste!
Wystarczy mieć obywatelska ( przyzwoita , chrzescijanska prawdziwego Chrystusa ) świadomość – ze dokonany wybor staje się zobowiązanie osobistego ponoszenia odpowiedzialności za dokonany wybor. W przypadku wyborow parlamentarnych i prezydenckich – wybierając konkretna partie lub osobe na prezydenta, wyborca tej partii lub osoby, zobowiazuje się przede wszystkim krytycznie kontrolowac wybrana przez siebie partie lub osobe ; nie szukając stronniczych usprawiedliwien dla jej dokonan w krytyce opozycyjnej partii!
Okazywanie Milosci,
szacunku do kogos wyraza się w
wymaganiu, mobilizowaniu tego kogos do dobrych uczynkow – bez
usprawiedliwiającego tworzenia
bezprawia, chamskiego narzucania faktow dokonanych; m.in. przez obwinianie
innych o brak stronniczej akceptacji uczynkow
tego, komu okazaliśmy milosc, szacunek
Tylko ten, który w tresci calej Biblii ( ST i NT ) dostrzeże
te zasade okazywania miłości, szacunku do Boga i blizniego swego , może twierdzic,
ze zna przeslanie Slowa Bozego..
Po tym wstepie, czas na odpowiedz: Quo vadis Kosciele
Adwentystow Dnia Siodmego/Seventh Day Adventist Church? – jeśli, zamiast
Kosciolem Bozym, jestes uslugodawca proznosci społeczności twoich
współwyznawców.
Kiedy nawiązałem kontakt z twoja społecznością, po raz
pierwszy uslyszalem stwierdzenie:
Kosciol Bozy jest jak szpital zapelniony chorymi.
To stwierdzenie zszokowalo mój pragmatyzm myslania ( czytaj, wzbudzil zar wątpliwości – nie zgorszenie krytyki, oburzenia ) - bo jakiz sens jest, abym jako chory szukal pomocy wyzdrowienia u tych, którzy tez sa chorzy?
Poczatkowo sadzilem, ze w tym twierdzeniu jest przeslanie milosierdzia Chrystusa Kosciele pas owieczki moje ( te slabe, chorowite ). Jednak doświadczając przemocy mobbingu w sferze wolnosci sumienia wyznawanej wiary, stosowalnej jawnie i bezkarnie, a nawet z twierdzeniem, ze Bogu się to podoba, bolesnie musialem zweryfikowac zrozumienie twierdzenia: Kosciol Bozy jest jak szpital zapelniony chorymi
W tym momencie musialem zdecydowac, jaka wybrac droge – zaru zgorszenia, czy zaru watpliwosci. Majac świadomość, ze ta przemoc jest owocem jawnie publicznie programowo obowiazujacego twojego systemu myslenia Kosciele Adwentystow Dnia Siodmego/Seventh Day Adventist Church, zamiast ulec zarowi zgorszenia, oddalem mojej serce ulubionemu zarowi wątpliwości ( wiedząc ze prawdziwa Religia nigdy nie była wrogiem prawdziwej Nauki - przeciez po to Bog obdarzyl czlowieka krytyczno poznawczym rozumiem i…. sumieniem ), zdecydowałem się znalesc odpowiedz: jaka definicje musi spełniać miejsce leczenia chorych, by być szpitalem dla chorych?
Kosciol Bozy jest jak szpital zapelniony chorymi.
To stwierdzenie zszokowalo mój pragmatyzm myslania ( czytaj, wzbudzil zar wątpliwości – nie zgorszenie krytyki, oburzenia ) - bo jakiz sens jest, abym jako chory szukal pomocy wyzdrowienia u tych, którzy tez sa chorzy?
Poczatkowo sadzilem, ze w tym twierdzeniu jest przeslanie milosierdzia Chrystusa Kosciele pas owieczki moje ( te slabe, chorowite ). Jednak doświadczając przemocy mobbingu w sferze wolnosci sumienia wyznawanej wiary, stosowalnej jawnie i bezkarnie, a nawet z twierdzeniem, ze Bogu się to podoba, bolesnie musialem zweryfikowac zrozumienie twierdzenia: Kosciol Bozy jest jak szpital zapelniony chorymi
W tym momencie musialem zdecydowac, jaka wybrac droge – zaru zgorszenia, czy zaru watpliwosci. Majac świadomość, ze ta przemoc jest owocem jawnie publicznie programowo obowiazujacego twojego systemu myslenia Kosciele Adwentystow Dnia Siodmego/Seventh Day Adventist Church, zamiast ulec zarowi zgorszenia, oddalem mojej serce ulubionemu zarowi wątpliwości ( wiedząc ze prawdziwa Religia nigdy nie była wrogiem prawdziwej Nauki - przeciez po to Bog obdarzyl czlowieka krytyczno poznawczym rozumiem i…. sumieniem ), zdecydowałem się znalesc odpowiedz: jaka definicje musi spełniać miejsce leczenia chorych, by być szpitalem dla chorych?
Pytanie: czy szpital
to miejsce w którym lecza chorych?
Odpowiedz: tak – ale nie zupełnie! Przeciez znachor tez „leczy” ludzi, a przeciez jego sutenera nie moe być nazwana szpitalem!
Coz wiec decyduje, ze to lub owo miejsce, w którym leczy się chorych, zasluguje na miano szpitala?
Odpowiedz: decyduja o tym jakos regulaminow, obowiązujących na miejscu w którym leczy się chorych.
Każdy rozsadny człowiek zgodzi się z tym twierdzeniem – wiec idac za ciosem, dodam:
Aby szpital skutecznie leczyl chory, każdy w tym szpitalu musi respektowac regulaminy szpitala; dyrektor, ordynator, doktor, pielegniarka, salowa i….. chory.
Odpowiedz: tak – ale nie zupełnie! Przeciez znachor tez „leczy” ludzi, a przeciez jego sutenera nie moe być nazwana szpitalem!
Coz wiec decyduje, ze to lub owo miejsce, w którym leczy się chorych, zasluguje na miano szpitala?
Odpowiedz: decyduja o tym jakos regulaminow, obowiązujących na miejscu w którym leczy się chorych.
Każdy rozsadny człowiek zgodzi się z tym twierdzeniem – wiec idac za ciosem, dodam:
Aby szpital skutecznie leczyl chory, każdy w tym szpitalu musi respektowac regulaminy szpitala; dyrektor, ordynator, doktor, pielegniarka, salowa i….. chory.
W szpitalu, określmy go jako kościół Bozy, dzialnosc leczenia jest ukierunkowana na kształtowanie charakteru człowieka wedlug wzoru charakteru
Chrystusa.
Ef.4: 1- 19… (20) Ale wy nie tak nauczyliście się Chrystusa, (21) jeśliście tylko słyszeli o nim i w nim pouczeni zostali, gdyż prawda jest w Jezusie. (22) Zewleczcie z siebie starego człowieka wraz z jego poprzednim postępowaniem, którego gubią zwodnicze żądze, (23) i odnówcie się w duchu umysłu waszego, (24) a obleczcie się w nowego człowieka, który jest stworzony według Boga w sprawiedliwości i świętości prawdy…. 25 – 32
Ef.4: 1- 19… (20) Ale wy nie tak nauczyliście się Chrystusa, (21) jeśliście tylko słyszeli o nim i w nim pouczeni zostali, gdyż prawda jest w Jezusie. (22) Zewleczcie z siebie starego człowieka wraz z jego poprzednim postępowaniem, którego gubią zwodnicze żądze, (23) i odnówcie się w duchu umysłu waszego, (24) a obleczcie się w nowego człowieka, który jest stworzony według Boga w sprawiedliwości i świętości prawdy…. 25 – 32
Izajasz w swej księdze prorokowal ( wiec uprzedzal do
zapobiegliwego przygotowania – tak, jak „proroctwo pogodynki” uprzedza, ze
będzie deszcz, by zapobiegliwie zabrac ze soba parasol ), ze w Kosciele
Mesjasza ( wiec Chrystusa ), w 7 etapach dzialalnosci jego upadku ( by z niego wyszla
tylko grupa „ostatkow” – już nie jako kościół ), będzie dominowac tendencja do wierzenia w istnienie Boga, ale bez zawierzenia się regulaminom Jego chleba i
szat .
Izj.4: (1) W owym dniu uchwyci się siedem kobiet jednego mężczyzny, mówiąc: Swój własny chleb będziemy jadły i swoim własnym odzieniem będziemy się przyodziewały, niech tylko twoim imieniem się nazywamy, zdejmij z nas naszą hańbę!
Izj.4: (1) W owym dniu uchwyci się siedem kobiet jednego mężczyzny, mówiąc: Swój własny chleb będziemy jadły i swoim własnym odzieniem będziemy się przyodziewały, niech tylko twoim imieniem się nazywamy, zdejmij z nas naszą hańbę!
W swych postach zwróciłem uwage, ze mezczyzna ze zboru w
Koryncie – żyjący w cudzoloznym zwiazku z zona swego ojca – nie był tym
zakwasem, który zbor przede wszystkim
powinien wykluczyc ze swych szeregow!.
1Kor.5 (4) Gdy się zgromadzicie w imieniu Pana naszego, Jezusa Chrystusa, wy i duch mój z mocą Pana naszego, Jezusa, (5) oddajcie takiego szatanowi na zatracenie ciała, aby duch był zbawiony w dzień Pański. (6) Nie macie się czym chlubić. Czy nie wiecie, że odrobina kwasu cały zaczyn zakwasza? (7) Usuńcie stary kwas, abyście się stali nowym zaczynem, ponieważ jesteście przaśni; albowiem na naszą wielkanoc jako baranek został ofiarowany Chrystus. (8) Obchodźmy więc święto nie w starym kwasie ani w kwasie złości i przewrotności, lecz w przaśnikach szczerości i prawdy. W rzeczywistości ten człowiek wypełniał role „papierka lakmusowego” – wyraznie wskazującego, ze w zborze w Koryncie, nie zasady prawa Bozego obowiązywały – a tylko zakwas przeciwnika Boga, który to zakwas ap. Pawel zdefinowal:
1Kor.5: (1) Słyszy się powszechnie o wszeteczeństwie między wami i to takim wszeteczeństwie, jakiego nie ma nawet między poganami, mianowicie, że ktoś żyje z żoną ojca swego. (2) A wyście wzbili się w pychę, zamiast się raczej zasmucić i wykluczyć spośród siebie tego, kto takiego uczynku się dopuścił.
1Kor.5 (4) Gdy się zgromadzicie w imieniu Pana naszego, Jezusa Chrystusa, wy i duch mój z mocą Pana naszego, Jezusa, (5) oddajcie takiego szatanowi na zatracenie ciała, aby duch był zbawiony w dzień Pański. (6) Nie macie się czym chlubić. Czy nie wiecie, że odrobina kwasu cały zaczyn zakwasza? (7) Usuńcie stary kwas, abyście się stali nowym zaczynem, ponieważ jesteście przaśni; albowiem na naszą wielkanoc jako baranek został ofiarowany Chrystus. (8) Obchodźmy więc święto nie w starym kwasie ani w kwasie złości i przewrotności, lecz w przaśnikach szczerości i prawdy. W rzeczywistości ten człowiek wypełniał role „papierka lakmusowego” – wyraznie wskazującego, ze w zborze w Koryncie, nie zasady prawa Bozego obowiązywały – a tylko zakwas przeciwnika Boga, który to zakwas ap. Pawel zdefinowal:
1Kor.5: (1) Słyszy się powszechnie o wszeteczeństwie między wami i to takim wszeteczeństwie, jakiego nie ma nawet między poganami, mianowicie, że ktoś żyje z żoną ojca swego. (2) A wyście wzbili się w pychę, zamiast się raczej zasmucić i wykluczyć spośród siebie tego, kto takiego uczynku się dopuścił.
Moja zona związała się z Czesławem Swiatkowskim – mimo, ze
ma niezbite dowody, ze ten człowiek, kpi sobie z regulaminow Chrystusa.
Rzym.13: (8) Nikomu nic winni nie bądźcie prócz miłości wzajemnej; kto bowiem miłuje bliźniego, zakon wypełnił. (9) Przykazania bowiem: Nie cudzołóż, nie zabijaj, nie kradnij, nie pożądaj i wszelkie inne w tym słowie się streszczają: Miłuj bliźniego swego jak siebie samego. (10) Miłość bliźniemu złego nie wyrządza; wypełnieniem więc zakonu jest miłość.
Rzym.13: (8) Nikomu nic winni nie bądźcie prócz miłości wzajemnej; kto bowiem miłuje bliźniego, zakon wypełnił. (9) Przykazania bowiem: Nie cudzołóż, nie zabijaj, nie kradnij, nie pożądaj i wszelkie inne w tym słowie się streszczają: Miłuj bliźniego swego jak siebie samego. (10) Miłość bliźniemu złego nie wyrządza; wypełnieniem więc zakonu jest miłość.
Także z twoich regulaminow Kosciele Adwentystow Dnia
Siodmego/Seventh Day Adventist Church.
W jaki sposób? Ponieważ, majac od wielu lat bliskie kontakty z adwentystami dnia siódmego
( Renata i Mariuszem Wojcikami, Monika jantos – Erazo, Goska Gęślak/Geszlak ), dopiero po zbliżeniu się do zony, zaczal przyjeżdżać na nabozenstwa sabatowe do twoich kaplic Kosciele; w tym na uroczystosci Wieczerzy Panskiej
1 Kor.11. (16) A jeśli się komuś wydaje, że może się upierać przy swoim, niech to robi, ale my takiego zwyczaju nie mamy ani też zbory Boże. (17) A dając to zalecenie, nie pochwalam, że się schodzicie nie ku lepszemu, ale ku gorszemu. (18) Słyszę bowiem najpierw, że gdy się jako zbór schodzicie, powstają między wami podziały (..)(23) Albowiem ja przejąłem od Pana to, co wam przekazałem, że Pan Jezus tej nocy, której był wydany, wziął chleb, (24) a podziękowawszy, złamał i rzekł: Bierzcie, jedzcie, to jest ciało moje za was wydane; to czyńcie na pamiątkę moją. (25) Podobnie i kielich po wieczerzy, mówiąc: Ten kielich to nowe przymierze we krwi mojej; to czyńcie, ilekroć pić będziecie, na pamiątkę moją. (26) Albowiem, ilekroć ten chleb jecie, a z kielicha tego pijecie, śmierć Pańską zwiastujecie, aż przyjdzie. (27) Przeto, ktokolwiek by jadł chleb i pił z kielicha Pańskiego niegodnie, winien będzie ciała i krwi Pańskiej. (28) Niechże więc człowiek samego siebie doświadcza i tak niech je z chleba tego i z kielicha tego pije. (29) Albowiem kto je i pije niegodnie, nie rozróżniając ciała Pańskiego, sąd własny je i pije. (30) Dlatego jest między wami wielu chorych i słabych, a niemało zasnęło.
W jaki sposób? Ponieważ, majac od wielu lat bliskie kontakty z adwentystami dnia siódmego
( Renata i Mariuszem Wojcikami, Monika jantos – Erazo, Goska Gęślak/Geszlak ), dopiero po zbliżeniu się do zony, zaczal przyjeżdżać na nabozenstwa sabatowe do twoich kaplic Kosciele; w tym na uroczystosci Wieczerzy Panskiej
1 Kor.11. (16) A jeśli się komuś wydaje, że może się upierać przy swoim, niech to robi, ale my takiego zwyczaju nie mamy ani też zbory Boże. (17) A dając to zalecenie, nie pochwalam, że się schodzicie nie ku lepszemu, ale ku gorszemu. (18) Słyszę bowiem najpierw, że gdy się jako zbór schodzicie, powstają między wami podziały (..)(23) Albowiem ja przejąłem od Pana to, co wam przekazałem, że Pan Jezus tej nocy, której był wydany, wziął chleb, (24) a podziękowawszy, złamał i rzekł: Bierzcie, jedzcie, to jest ciało moje za was wydane; to czyńcie na pamiątkę moją. (25) Podobnie i kielich po wieczerzy, mówiąc: Ten kielich to nowe przymierze we krwi mojej; to czyńcie, ilekroć pić będziecie, na pamiątkę moją. (26) Albowiem, ilekroć ten chleb jecie, a z kielicha tego pijecie, śmierć Pańską zwiastujecie, aż przyjdzie. (27) Przeto, ktokolwiek by jadł chleb i pił z kielicha Pańskiego niegodnie, winien będzie ciała i krwi Pańskiej. (28) Niechże więc człowiek samego siebie doświadcza i tak niech je z chleba tego i z kielicha tego pije. (29) Albowiem kto je i pije niegodnie, nie rozróżniając ciała Pańskiego, sąd własny je i pije. (30) Dlatego jest między wami wielu chorych i słabych, a niemało zasnęło.
Okazywanie miłości i szacunku do osoby przychodzącej na
nabożeństwa sabatowe, wedlug zasad Chrystusa, nie objawiaj się w domaganiu by
przyszla w nienagannej bezgrzeszności; ale objawia się w wymaganiu by
przyszla z szacunkiem wobec Chrystusa –
przede wszystkim z szacunkiem wobec milosierdzia Jego Krzyza Golgoty , które to
milosierdzie objawia się w szpitalnym charakterze Jego kościoła, czyli w leczeniu
z grzeszności „starego człowieka” - wraz z jego poprzednim postępowaniem, którego
gubią zwodnicze żądze, przez przestrzeganie regulaminow, obowiązujących wszystkich współwyznawców szpitala/Kosciola
Bozego .
Czy Czeslaw Swiatkowski, okazal szacunek regulaminowi prawdziwego Chrystusa: m.in.
1 Rzym.13:9-10 - jeśli zaczal uczęszczać na nabożeństwa sabatowe ( w tym uroczystosci Wieczerzy Pańskiej ), po to tylko by moc zdobyc akceptacje „spoleczna” twoich Kosciele Adwentystow Dnia Siodmego/Seventh Day Adventist Church, pastorow ( Claudio Popescu, David Neal, Weires Coetser – wszyscy z Irish Mission )rowniez zborownikow: Monike Jantos-Erazo ( byla przez kilka miesiecy ) Renate i Mariusza Wojcikow, Goske i Janusza Gęślakow/Geszlakow , Stanislawa Sleszynskiego, Rossa Mc Aulay’a, jego zone Mary Mc Nally I jej siostre Ann MC Nally, oraz Martina I Louise Gallagher , na jego jawny związek z mezatka adwentystka dnia siódmego,?.
Czy Czeslaw Swiatkowski, okazal szacunek regulaminowi prawdziwego Chrystusa: m.in.
1 Rzym.13:9-10 - jeśli zaczal uczęszczać na nabożeństwa sabatowe ( w tym uroczystosci Wieczerzy Pańskiej ), po to tylko by moc zdobyc akceptacje „spoleczna” twoich Kosciele Adwentystow Dnia Siodmego/Seventh Day Adventist Church, pastorow ( Claudio Popescu, David Neal, Weires Coetser – wszyscy z Irish Mission )rowniez zborownikow: Monike Jantos-Erazo ( byla przez kilka miesiecy ) Renate i Mariusza Wojcikow, Goske i Janusza Gęślakow/Geszlakow , Stanislawa Sleszynskiego, Rossa Mc Aulay’a, jego zone Mary Mc Nally I jej siostre Ann MC Nally, oraz Martina I Louise Gallagher , na jego jawny związek z mezatka adwentystka dnia siódmego,?.
Już sobie daruje, pytanie: czy Czesław, przyjezdzajac z moja
zona na nabożeństwa sabatowe do twoich kaplic, tobie Kosciele Adwentystow Dnia
Siodmego/Seventh Day Adventist Church okazal szacunek ? – jeśli za chwile dowiode,
ze ty Kosciele sam nie potrafisz okazac milosc, szacunek do samego siebie (
brak miłości i szacunku do małoletnich
dzieci już wykazałem w poprzednich postach )
Przeciez musi pojawic się pytanie: dlaczego, pastorzy Irish Mission: Przewodniczacy David Neal, jego podwładni Claudio Popescu i Weires Coetser , nie dostrzegli w zachowaniu Czesław Swiatkowskiego, to chamskie pogardliwe lekceważenie zakonu Chrystusa?
Odpowiedz może być tylko jedna: Ponieważ oni sami pogardliwie podchodza do tych regulaminow Chrystusa; do wypelniania szpitalnego zobowiązania Kosciola Adwentystow Dnia Siodmego/Seventh Day Adventist Church – czyli leczenia grzesznikow przez społeczne mobilizowanie w kształtowaniu ludzkiego charakteru wedlug wzoru prawdziwego Chrystusa; z wykorzystaniem regulaminow, obowiązujących jako od Bozego Lekarza.
Charakterystyczne jest, ze twoi pisarze koscielni, okreslajac Boga jako Lekarza, robia to w kontekście zdrowia cielesnego – piszac o ziolkach, niejadaniu wieprzowiny; nigdy w kontekście kształtowania charakteru przez przestrzeganie sprawiedliwości w konfrontacji świętości prawdy faktow dokonanych z obowiązującymi regulaminami. Co wiecej – jest powszechne ( można stwierdzic: norma ), ze twoi wspolwyznawcy Kosciele Adwentystow Dnia Siodmego/Seventh Day Adventist Church , oskarżając o bezduszny faryzeuszowski formalizm każdego kto domaga się przestrzegania regulaminow Kosciola, jednoczesnie kategorycznie przestrzegaja regulaminy niejadania zupek z wieprzowina, okazując przy tym wrecz aptekarska skrupulatnosc.
Ewidetny dowod obowiązującego kultu ciala na obszarze twojej jurysdykcji Kosciele Adwentystow Dnia Siodmego/Seventh Day Adventist Church
Przeciez musi pojawic się pytanie: dlaczego, pastorzy Irish Mission: Przewodniczacy David Neal, jego podwładni Claudio Popescu i Weires Coetser , nie dostrzegli w zachowaniu Czesław Swiatkowskiego, to chamskie pogardliwe lekceważenie zakonu Chrystusa?
Odpowiedz może być tylko jedna: Ponieważ oni sami pogardliwie podchodza do tych regulaminow Chrystusa; do wypelniania szpitalnego zobowiązania Kosciola Adwentystow Dnia Siodmego/Seventh Day Adventist Church – czyli leczenia grzesznikow przez społeczne mobilizowanie w kształtowaniu ludzkiego charakteru wedlug wzoru prawdziwego Chrystusa; z wykorzystaniem regulaminow, obowiązujących jako od Bozego Lekarza.
Charakterystyczne jest, ze twoi pisarze koscielni, okreslajac Boga jako Lekarza, robia to w kontekście zdrowia cielesnego – piszac o ziolkach, niejadaniu wieprzowiny; nigdy w kontekście kształtowania charakteru przez przestrzeganie sprawiedliwości w konfrontacji świętości prawdy faktow dokonanych z obowiązującymi regulaminami. Co wiecej – jest powszechne ( można stwierdzic: norma ), ze twoi wspolwyznawcy Kosciele Adwentystow Dnia Siodmego/Seventh Day Adventist Church , oskarżając o bezduszny faryzeuszowski formalizm każdego kto domaga się przestrzegania regulaminow Kosciola, jednoczesnie kategorycznie przestrzegaja regulaminy niejadania zupek z wieprzowina, okazując przy tym wrecz aptekarska skrupulatnosc.
Ewidetny dowod obowiązującego kultu ciala na obszarze twojej jurysdykcji Kosciele Adwentystow Dnia Siodmego/Seventh Day Adventist Church
Rzeczywiste traktowanie
Kosciola Adwentystow Dnia
Siodmego/Seventh Day Adventist Church jako szpitala chorych grzesznikow psychopatii
„starego człowieka” ( kult ducha - który decyduje, ze cialo ludzkie staje się
swiatynia Ducha charakteru Chrystusa ) , zmuszaloby
przede wszystkim przedstawicieli aktywistow i pastorskich struktur kościoła, do
przestrzegania regulaminow.
Tymczasem oni, ciebie Kosciele Adwentystow Dnia Siodmego/Seventh Day Adventist Church traktuja jak „dojna krowe”, na latwe prozniacze zycie ( pastorzy David Neal, Claudio Popescu, Weires Coetser, Edward Parma, Wieslaw Szkopinski, Marek Rakowski, Marek Micyk, były pastor Artur M. ), dla zaspokojenia swych zapyziałych proznych ambicji np. ja duzo pisze, wyglaszam kazania, glosze „prawde” o Chrystusie ( pastor Andrzej Sicinski ), dla wykorzystania majatku kościoła dla wlasnych prywatnych celow ( Stanislaw i Beata Sleszynscy, Monika Jantos – Erazo ); dla stworzenia pozoru Chrystusowego usprawiedliwiajacego rozgrzeszenia wobec … niepodejmowania się leczenia z grzeszności osobistego „starego człowieka” ( moja zona Mariola Szczesny-Bury, jej brat Krzysztof Szema, jej matka Irena Cepok, Renata i Mariusz Wojcikowie, Goska i Janusz Gęślakowie/Gaszlakowie, Ross Mc Aulay, jego zona Mary Mc Nally I jej siostra Ann Mc Nally, oraz Martin i Louise Gallagher, zbor w Pszczynie, Zorach, Rybniku, Podkowie Lesnej, Coleraine ) .
Tymczasem oni, ciebie Kosciele Adwentystow Dnia Siodmego/Seventh Day Adventist Church traktuja jak „dojna krowe”, na latwe prozniacze zycie ( pastorzy David Neal, Claudio Popescu, Weires Coetser, Edward Parma, Wieslaw Szkopinski, Marek Rakowski, Marek Micyk, były pastor Artur M. ), dla zaspokojenia swych zapyziałych proznych ambicji np. ja duzo pisze, wyglaszam kazania, glosze „prawde” o Chrystusie ( pastor Andrzej Sicinski ), dla wykorzystania majatku kościoła dla wlasnych prywatnych celow ( Stanislaw i Beata Sleszynscy, Monika Jantos – Erazo ); dla stworzenia pozoru Chrystusowego usprawiedliwiajacego rozgrzeszenia wobec … niepodejmowania się leczenia z grzeszności osobistego „starego człowieka” ( moja zona Mariola Szczesny-Bury, jej brat Krzysztof Szema, jej matka Irena Cepok, Renata i Mariusz Wojcikowie, Goska i Janusz Gęślakowie/Gaszlakowie, Ross Mc Aulay, jego zona Mary Mc Nally I jej siostra Ann Mc Nally, oraz Martin i Louise Gallagher, zbor w Pszczynie, Zorach, Rybniku, Podkowie Lesnej, Coleraine ) .
Tak – dla tych osob
przypominanie, ze w szpitalu/Kosciele Bozym należy respektowac regulaminy
szpitala/Kosciola Bozego, jest traumatycznym „biciem mlotem po glowie” ; co
wedlug ciebie Kosciele Adwentystow Dnia Siodmego/Seventh Day Adventist Church (
i Moniki Jantos –Erazo autorki zwrotu: Bogdanie,
twoje przypominanie o konieczności przestrzegania prawa, było niczym bicie po glowie
mlotem braci i siostr ” ; tak, delikatna
i milosiernia dla zapyzialej próżności kobieta, dzis jest zona…. pastora Raula
Erazo ) , wymaga usuniecie ze
szpitala osobe domagając a się respektowania regulaminow zachowania czystości i
higieny, tak cielesnej, jak duchowo moralnej.
Fakt, ze niewątpliwie inteligentnie zaradna zyciowo Mariola
Szczesny-Bury ( kiedys z pasja okreslajaca cudzołożne mężatki jako, cytuje: upadle w grzechu, oddalające się od
Chrystusa ) , nie potrafi dostrzec w cynicznym zachowaniu swego
cudzoloznego kochasia Czeslawa Swiatkowskiego brak miłości i szacunku do niej samej , nie jest jakims socjologicznym
fenomenem..
Zona niedojrzale uczuciowo uzależniona się od matki ( konsekwencje braku matczynej czulosci w dziecinstwie ) podobnie jak jej brat Krzystof , bezskutecznie „cielesnie zaradnie” szukala antidotum na te bol rozgoryczenia tej samotności, w „pobożnym zyciu”, ale tylko w wierze w istnienie Lekarza/Chrystusa, bez wiary zawierzenia się lekarstwom/regulaminom Lekarza); co spowodowalo, ze utracila pragmatyzm godności kobiecej ( która obdazyl kazda kobiecość sam Chrystus ), kierując się próżnością, szczególnie tą, którą popiera próżność jej matki.
…. Nastepni chorzy, których nie wyleczyles z grzesznosci rodzinnych genow „starego czlowieka” – a wrecz śmiertelnie pogrążyłeś w chorobie, Kosciele Adwentystow Dnia Siodmego/Seventh Day Adventist Church….. ( 1 Kor.11: 29-30 )
Zona niedojrzale uczuciowo uzależniona się od matki ( konsekwencje braku matczynej czulosci w dziecinstwie ) podobnie jak jej brat Krzystof , bezskutecznie „cielesnie zaradnie” szukala antidotum na te bol rozgoryczenia tej samotności, w „pobożnym zyciu”, ale tylko w wierze w istnienie Lekarza/Chrystusa, bez wiary zawierzenia się lekarstwom/regulaminom Lekarza); co spowodowalo, ze utracila pragmatyzm godności kobiecej ( która obdazyl kazda kobiecość sam Chrystus ), kierując się próżnością, szczególnie tą, którą popiera próżność jej matki.
…. Nastepni chorzy, których nie wyleczyles z grzesznosci rodzinnych genow „starego czlowieka” – a wrecz śmiertelnie pogrążyłeś w chorobie, Kosciele Adwentystow Dnia Siodmego/Seventh Day Adventist Church….. ( 1 Kor.11: 29-30 )
Dlaczego wiec moja zona nie znalazla „pomocy lekarskiej”, w
obszarze jurysdykcji twoich szpitalnych
regulaminow Kosciele Adwentystow Dnia
Siodmego/Seventh Day Adventist Church, kiedy
te pomoc najbardziej potrzebuje, ze żyjąc w zaiwaku cudzołożnym odchodzi od
Chrystusa ?
To wazne pytanie dla dania odpowiedzi na glowne pytanie: Quo vadis Kosciele Adwentystow Dnia Siodmego/Seventh Day Adventist Church?
To wazne pytanie dla dania odpowiedzi na glowne pytanie: Quo vadis Kosciele Adwentystow Dnia Siodmego/Seventh Day Adventist Church?
Odpowiedz:
Slepi ślepych prowadza – i razem wpadka do dolu ( śmierci wiecznej )
Slepi ślepych prowadza – i razem wpadka do dolu ( śmierci wiecznej )
Tak jak społeczność obywatelska Polski już dawno zatracila
rozwage patriotyzmu obywatelskiego , robiąc z wyborow parlamentarnych i
prezydenckich jarmak próżności populistycznej stronniczości zgorszenia ( zapominajac, ze wybrani na urzedy państwowe
w powszechnych wyborach, spelniaja role „papierka lakmusowego”, ktory wyraznie niezbicie
ujawnia poziom świadomości obywatelskiej wyborcow – co jeszcze wzmaga zaciętość
stronniczości „zwolennikow partyjnych” )
, tak twoja spolecznosc Kosciele
Adwentystow Dnia Siodmego/Seventh Day Adventist Church, plugawi pobozna powage
wyboru „kwalifikacji duchowych” w momencie przyjecia lub wykluczenia z szeregow
twojej spolecznosci Kosciele, wyboru
urzędników zborowych, Rady Diecezji, a także wydania twoich wyzszych uczelni certyfikatow
do wypelniania duchowych zobowiązań pastora.
Tym samym Kosciele Adwentystow Dnia Siodmego/Seventh Day Adventist Church – jako ten psychopata schizofrenik rozdwojonej jazni – okazujesz brak miłości i szacunku do E. White, która nazywasz jako prorokinie; tylko dlatego, by stworzyc pozory bycia kościołem, który spelnia wszelkie wymagania Kosciola Chrystusowego, wiec posiadającego w swych szeregach prawdziwego proroka ( najbardziej obrzydliwy sposób plugawienia publikacji E. White, ze znanych mi osobiście osob z Kosciola Adwentystow Dnia Siodmego/Seventh Day Adventist Church, widziałem w postepowaniu Moniki Jantos –Erazo i Stanislawa Sleszynskiego, Andrzej Sicinski, ; a także pewnego sebrskiego ( z pochodzenia ) wykladowcy z NewBold College, który przygotowywal Claudio Popescu do pracy pastora Kosciola Adwentystow Dnia Siodmego/Seventh Day Adventist Church. )
Tym samym Kosciele Adwentystow Dnia Siodmego/Seventh Day Adventist Church – jako ten psychopata schizofrenik rozdwojonej jazni – okazujesz brak miłości i szacunku do E. White, która nazywasz jako prorokinie; tylko dlatego, by stworzyc pozory bycia kościołem, który spelnia wszelkie wymagania Kosciola Chrystusowego, wiec posiadającego w swych szeregach prawdziwego proroka ( najbardziej obrzydliwy sposób plugawienia publikacji E. White, ze znanych mi osobiście osob z Kosciola Adwentystow Dnia Siodmego/Seventh Day Adventist Church, widziałem w postepowaniu Moniki Jantos –Erazo i Stanislawa Sleszynskiego, Andrzej Sicinski, ; a także pewnego sebrskiego ( z pochodzenia ) wykladowcy z NewBold College, który przygotowywal Claudio Popescu do pracy pastora Kosciola Adwentystow Dnia Siodmego/Seventh Day Adventist Church. )
Ten jarmark próżności jest owocem – socjologicznie skutkowo
przyczynowym, twego Kosciele Adwentystow
Dnia Siodmego/Seventh Day Adventist Church upadku duchowo moralnego, ze statusu
Kosciola Chrystusowego, do statusu przedsiebiorstwa rozrywkowego,
organizującego celebracje nabozenstw, dysput, kursow, wznioslych programow
ewangelizacyjnych, które, sluza tylko jednemu celowi:
by twoja koscielna próżność , próżniaczo nakłoniła próżność ze swiata do wstapienia do twego szpitala ( lub wspierala go dotacjami ) , w którym próżność grzechu, próżniacko leczy się proznym wiarołomstwem wiary „siedmiu kobiet z Izj.4:1… czy się stoi czy lezy – jako placacemu dziesieciny na tace koscielna za „uslugi” religijnych celebracji – Krolestwo Niebios już mi się należy!”
Wiec moja zona i tesciowa, nadal w opilstwie „urazonej” kobiecej próżności, oszolomsko trwaja „przy nadziei wiary”, ze uczestnicząc w celebracja przedsiebiorstwa rozrywkowego „Kosciol Adwentystow Dnia Siodmego/Seventh Day Adventist Church” może liczyc na diagnoze Chrystusa, jako wyleczona z próżności kobiecej zdrady meza i wlasnego slubowania małżeńskiego i wychowywania potomstwa wedlug standardow Chrystsua, zlozonego w obecności Chrystusa; oraz wyleczona z rozgoryczenia dziecinnej samotności braku matczynych uczuc, swej próżnej matki ( z pewnych proznych uczuc faworyzującej najmlodsza Anulke ), która jako babcia nie potrafi empatycznie docenic milosc ziecia do swego dziecka, gdy sprzeciwia się by babcia Irenka i ciocia Anulka, częstowały jego corke alkoholem.
Ty Kosciele Adwentystow Dnia Siodmego/Seventh Day Adventist Church, przedsiębiorstwie rozrywkowy, ze swymi karuzelami oszałamiająco kręcących się celebracji, powtarzanych – niczym mantra – „naboznych” frazesow, otumaniles Mariole w jej osobistym przekonaniu, ze Lekarz Chrystus, zdiagnozuje jako zdrowe duchowo, skłonności Marioli i jej matki Ireny do szczucia corki/wnuczki jej skłonności do dziecięcego zgorszenia się ojcem ( którego twoja społeczność Kosciele , uparcie zbiorowo przed moja corka potępiała jako nienawidzącego Boga, prześladującego zone i corke, tesciowa Irene, szwagierke Anule, pobozna społeczność braci i siostr Kosciola Adwentystow Dnia Siodmego/Seventh Day Adventist Churc ( a nawet Swiadkow Jehowy ); pozytywnie zdiagnozuje domaganiem się teściowej od wlasnej corki, aby zdradzila meza w Czeslawem – tylko dlatego, ze ten kochas, nie miłując i szanując ja Irene wedlug standardow Chrystusa, nie stawia jej wymagania moralne, za to schlebia jej próżności.
by twoja koscielna próżność , próżniaczo nakłoniła próżność ze swiata do wstapienia do twego szpitala ( lub wspierala go dotacjami ) , w którym próżność grzechu, próżniacko leczy się proznym wiarołomstwem wiary „siedmiu kobiet z Izj.4:1… czy się stoi czy lezy – jako placacemu dziesieciny na tace koscielna za „uslugi” religijnych celebracji – Krolestwo Niebios już mi się należy!”
Wiec moja zona i tesciowa, nadal w opilstwie „urazonej” kobiecej próżności, oszolomsko trwaja „przy nadziei wiary”, ze uczestnicząc w celebracja przedsiebiorstwa rozrywkowego „Kosciol Adwentystow Dnia Siodmego/Seventh Day Adventist Church” może liczyc na diagnoze Chrystusa, jako wyleczona z próżności kobiecej zdrady meza i wlasnego slubowania małżeńskiego i wychowywania potomstwa wedlug standardow Chrystsua, zlozonego w obecności Chrystusa; oraz wyleczona z rozgoryczenia dziecinnej samotności braku matczynych uczuc, swej próżnej matki ( z pewnych proznych uczuc faworyzującej najmlodsza Anulke ), która jako babcia nie potrafi empatycznie docenic milosc ziecia do swego dziecka, gdy sprzeciwia się by babcia Irenka i ciocia Anulka, częstowały jego corke alkoholem.
Ty Kosciele Adwentystow Dnia Siodmego/Seventh Day Adventist Church, przedsiębiorstwie rozrywkowy, ze swymi karuzelami oszałamiająco kręcących się celebracji, powtarzanych – niczym mantra – „naboznych” frazesow, otumaniles Mariole w jej osobistym przekonaniu, ze Lekarz Chrystus, zdiagnozuje jako zdrowe duchowo, skłonności Marioli i jej matki Ireny do szczucia corki/wnuczki jej skłonności do dziecięcego zgorszenia się ojcem ( którego twoja społeczność Kosciele , uparcie zbiorowo przed moja corka potępiała jako nienawidzącego Boga, prześladującego zone i corke, tesciowa Irene, szwagierke Anule, pobozna społeczność braci i siostr Kosciola Adwentystow Dnia Siodmego/Seventh Day Adventist Churc ( a nawet Swiadkow Jehowy ); pozytywnie zdiagnozuje domaganiem się teściowej od wlasnej corki, aby zdradzila meza w Czeslawem – tylko dlatego, ze ten kochas, nie miłując i szanując ja Irene wedlug standardow Chrystusa, nie stawia jej wymagania moralne, za to schlebia jej próżności.

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz