O mnie

Moje zdjęcie
Londonderry, United Kingdom
adres: happybodzio@interia.eu , jestem Polakiem, wykluczony z instytucji kościelnej globalnego KADS Seventh-day Adventist Church copyright: Bogdan Szczesny - Bury

niedziela, 15 lutego 2015

czesc 3 Pastor Weires Coetser wrabia w klopoty Rade Zboru KADS w Londonderry i innych adwentystow np pastora Profesora Zdzislawa Plesa

Renato Wojcik zapominasz iż w społeczności religijnej kazde wydarzenie, rozwiązane, musi być uznane jako błogosławione przez Boga.
Wiec to co w społeczności swieckiej, jest slusznie wymagane
kulturalna tolerancja wobec zony, która zyje z innym mezczyzna, w społeczności religijnej nie ma prawa bytu! Ale by to ogarnąć tak, by nie doszukiwac się nietolerancji fanatyzmu inkwizycji, należy znac cale prawo Boze; w przeciwnym wypadku, tolerowanie, popieranie związków mężatki ( to istotne: należącej do Kosciola Bozego ) z mezczyzna który nie jest jej mezem, jest …. fanatycznym oszolomstwem wiary w chrystusa który w rzeczywistości jest wlasnym ego. W przypadku uwierzenia w chrystusa który jest naszym ego, nastepuje silna wiez uczuciowo emocjonalna nim czyli z samym soba, która wzbudza silna agresja wobec pojawienia się dowodow, ze istnieje prawdziwy Chrystus, ustawodawca prawa, ot choćby takiego: 1 Kor.6: 9-10.. Albo czy nie wiecie, że niesprawiedliwi Królestwa Bożego nie odziedziczą? Nie łudźcie się! Ani wszetecznicy, ani bałwochwalcy ani cudzołożnicy, ani rozpustnicy, ani mężołożnicy, Ani złodzieje, ani chciwcy, ani pijacy, ani oszczercy, ani zdziercy Królestwa Bożego nie odziedziczą.

15. Proszę wyjaśnić mi, na jakiej podstawie biblijnej i Prawa KADS, Ty Renato Wojcik z urzedu starszego zboru KADS, uznalas, ze motywacja mężczyzny przychodzenia na spotkanie z Chrystusem podczas nabożeństwa sabatowego lub Wieczerzy Panskiej, jest najszczersze pragnienie przeobrażenia swego charakteru na wzor Jezusa Chrystusa ( tego z duzej litery, nie tego wlasnego ego ) , jeśli ten mezczyzna zaczal chodzic do kaplicy zboru w Londonderry dopiero od momentu gdy związał się z mezatka adwentystka? ( czyli.. cudzołoży i kusi do cudzolozenia ) Mezczyzna, o kt
órym teraz mowie, jest bliskim twoim i Mariusza przyjacielem od wielu lat; miał wiec okazje wczesniej przychodzic do kaplicy na nabożeństwa sabatowe, Wieczerze Panskie. Jednak tego nie robil dopiero nawiązaniu związku z mezatka adwentystka skłoniło go do przychodzenia do kaplicy. To pytanie jest fundamentalnym pytaniem gdyz dowiedzenie, iż mezczyzna ten kierowal się cynizmem w stosunku do Chrystusa ( tego z duzej litery, nie wlasnego ego ) dowodzi, ze rowniez cynicznie traktuje KADS, mezatke z która się związał, zbor w Londonderry; również cynicznie Ciebie traktuje w jak duzym zakresie Bog to wie; ale to twoja sprawa.
Jest równie
ż istotne, ze sam Chrystus ( z duzej litery, a nie twojej wlasnego ego ) w Dniu Sadu Ostatecznego zada Ci pytanie, jak wywiązałaś się w stosunku do tego mezczyzny, w pouczeniu go, kim jest prawdziwy Chrystus, jakie ustanowil prawa odnośnie zawiazania i rozwiazania związku malzenskiego, nowonarodzenia z Ducha. Nie chciałbym być na twoim miejscu, gdyby okazalo się ze twoje pouczenie było fałszywe, wszeteczne, bałwochwalcze ludzkiemu ego ( chrystusowi z malej litery ) . Jak wiec widzisz Renato zadajac Ci te pytania, braterska troska się kieruje ktoryz to juz raz; i ktoryz to już raz Ty wroga konfrontacyjna agresja mi się odwdzięczasz! Renato Wojcik
twojej osobiste ego, ktore uznalas za chrystusa ( z malej litery ) jest naturalnym wrogiem mojego Chrystusa, ustawodawcy prawa biblijnego, np. Dekalogu .
2 Mojzeszowa 20 rozdzial Dekalog ( Konstytucja Ustawodawstwa Bozego
I Przykazanie: Nie b
ędziesz miał innych bogów obok mnie.
( np. wlasne ego )
II Przykazanie: Nie czy
ń sobie ( we wlasnej świadomości bo bez konfrontacji z prawem Chrystusa i Jego Kosciola ) podobizny rzeźbionej czegokolwiek, co jest na niebie w górze, i na ziemi w dole, i tego, co jest w wodzie pod ziemią. III Przykazanie: Nie nadużywaj imienia Pana, Boga twojego, gdyż Pan nie zostawi bez kary tego, który nadużywa imienia jego.( modlitwach z motywacja Bileama…. )
IV Przykazanie Pamiętaj o dniu sabatu, aby go święcić. ( moralnie
nie cielesnie celebracyjnie; pieniadze zarobione za prace po zachodzie w Piątek lub przed zachodem w Sobote, dla adwentysty Dnia Siodmego powinny być rownie plugawe, jak zdobyte z rabunku )
V Przykazanie Czcij ojca swego i matkę swoją, aby długo trwały twoje dni w ziemi, kt
órą Pan, Bóg twój, da tobie.

VII Przykazanie: Nie cudzo
łóż.
IX Przykazanie: Nie m
ów fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu swemu. ( czyli nawet nie stwarzaj pozoru do posadzenia, ze składałaś fałszywe świadectwo przeciwko blizniemu swemu przez nie przeprowadzenie skrupulatnego protokolu przebiegu procesu sadowniczego, z zalaczeniem tresc mowy oskarżycieli, mowy obrony, przytoczenia prawa na które powolali się oskarzyciele i obrona, przytoczeniem prawa na którym opiera się orzeczenie sadu . Tak przy okazji czy osoba pelniaca podczas procesu jednoczesnie urzad oskarzyciela i sędziego ( po którym nie pozostal slad w postaci protokolu ) , może być wolna od podejrzenia skladania falszywych świadectw wobec blizniego swego szczególnie gdy nie zna prawa, bo to prawo jest dla jej ego ( jej chrystusa ) zbyt wygorowanym wyzwaniem moralnym, zas osoba oskarzona domaga się aby respektowano to prawo prawdziwego Chrystusa? )
X Przykazanie: Nie pożądaj domu bliźniego swego, nie pożądaj żony bliźniego swego ani jego sługi, ani jego służebnicy, ani jego wołu, ani jego osła, ani żadnej rzeczy, kt
óra należy do bliźniego twego.


16. Proszę potwierdzic, ze moja tesciowa na Jesien 2009r. wysyłała na adres twego domu listy do mojej małoletniej corki, które ty bez mojej wiedzy i zgody przekazywałaś mojej corce. Już sam sposób przekazywania tych listow dowodzi, ze ich tresc musiala oczerniac ojca przed corka!


Renato Wojcik
proszę ( w rzeczywistości domagam się w imieniu prawdziwego Chrystusa ) abys razem ze swym mezem, Goska Geszlak, Stanislawem Sleszynskim, Rossem Mc Aulay zwróciła się do pastora Weiresa Coetsera , by ten odpowiedzial mi również Wam na podstawie jakiego wartości duchowo moralnych ( zakonu ) wyrzucil mnie z Wieczerzy Panskiej, ustanowionej przez prawdziwego Jezusa Chrystusa o czym stwierdza tresc Biblli, czyli ( spisane ) Slowo Boze. Powinien przytaczając tresc moich pytan z listu, który przyjal w twojej i reszty Rady Zboru obecności, acz nie potwierdzil jego przyjecie, przytaczając tresc mojej wypowiedzi podczas Wieczerzy Pańskiej, w gwarantującej zachowanie sprawiedliwosci Bozej konfrontacji z prawem KADS, uzasadnic wyrzucenie mojej osoby z Wieczerzy Panskiej, a także uzycie tego incydentu dla oskarzenie: zle zachowanie podczas Wieczerzy Panskiej . Ignorowanie pastora Weiresa Coetsera waszej prosby, wasze ignorowanie mojej prosby będzie dowodem, ze to pastor Weires Coetser złamał prawo KADS i biblijne odnośnie celebracji Wieczerzy Panskiej, a Ty, Mariusz, Goska, Stanislaw, Ross jestes współwinni tego przestępstwa wobec dyscypliny prawno doktrynalno liturgicznej KADS. Biorac pod uwage, ze tak wiele razy modlicie się do Chrystusa podczas tej Wieczerzy Panskiej i procesu sadowniczego wasze zignorowanie moich pytan, będzie dowodem, ze modlicie się do chrystusa waszego ego, a nie do Chrystusa, który ustanowil uroczystość Wieczerzy Panskiej dla pokojowego pojednania się wyznawcow Jego zakonu wartości duchowo moralnych. Sam fakt, ze od procesu sadowniczego czyli ponad rok i trzy miesiące urzadzacie uroczystość Wieczerzy Panskiej, mimo, ze nie odpowiedzieliście na mojej pytania w sprawie wyrzucenia mnie z tej uroczystości dniu 14.12.13r. jest dowodem ze czcicie chrystusa wlasnego ego, gdyz prawdziwy Chrystus domaga się aby czcząc Go duchem i prawda ( Jana 4 23-24 ) , z zachowaniem sprawiedliwości i prawdy tej pary, bez ktorej nie można krzewic miłości Agape ( ! Kor.13: 6 ). Wy czcicie wlasne ego które raduje się celebracjami modlitw, uroczystosciami sabatow, skladania ofiar ( przez was zabijanych i prześladowanych Izj. 10-17 ) Zaprzecz temu Renato Wojcik
dajac mi odpowiedz na mojej pytania.
A gdybys znow probowala mnie oskar
żyć, ze oto znow nie daja Ci spokoju tworząc konfrontacyjna atmosfere ( by znalez pozory usprawiedliwiania swego zignorowania mych pytan i przyczyn ich zadania ), to przypomne Ci, ze prawo przyzwoitości, kultury, wolności sumienia, godnosci ludzkiej, wypelniania przykazania: Miluj Boga i blizniego swego, nadal mi sam pastor Weires Coetser, gdy m.in. na Ciebie wskazal jako osobe potwierdzajaca iż on przyjal ode mnie listowne pytania; by na nie nie odpowiedziec, mimo ze podjal się oskarzania, osadzania i orzeczenia wyroku wykluczenia mnie z Kosciola Chrystrusa. To daje mi prawo by zadawac Tobie Renato Wojcik, i każdemu adwentyście dnia siódmego pytania o Chrytusie, z wykorzystaniem moich doświadczeń z Toba, pastorami : Przewodniczacy Irish Mission Davidem Neal, Claudio Popescu, Weires Coetser, a także z innymi członkami zboru w Londonderry.

Ty sama Renato Wojcik, dobrowolnie podejmując się urzedu starszego zboru nadals mi prawo zwraca się do Ciebie z niewygodnymi pytania, acz niezbędnymi do podjecia pokojowego uregulowania konfliktowej w zborze sytuacji. Ale Ty kierujac się wlasnym ego
chrystusem do którego się modlisz, od którego oczekujesz oczyszczenia ze swoich grzechow, pozadzasz przywilejow bez zobowiązania się do odpowiedzialności jaka pojawia się w momencie przyjecia przywilejow. Ja nie Ciebie winie Kobieto za to- ale pastorow KADS, którym na reke powszechne oszolomstwo wiary w Chrystusa, będącego ludzkim ego.


Mam jeszcze wiele innych powodow dających mi prawo do zadawanie niewygodnych pytan. Oto jeden z tych powodow. Będzie to list mojej zony do Przewodniczacego Irish Mission pastora Davida Neal, wyslany kilka dni przed pierwszym procesem w Marcu 2011 r ( to jest tym, na którym produkowałaś się jako poslaniczka boga, przekazując jego wole podana Ci przez sen )




Hello David,
                 I can’t  be in church, I asked to give Claudiu a letter but I want you also to know my point of view I have showed in it, so I want to give you other copy to read:
Cze
ść David,

Nie mogę
  być w kaplicy, poprosiłam, by przekazać ten list  Claudiu; ale chcę ( byś ) Ty  też poznał  mój punkt widzenia  przedstawiony w nim, więc również tobie chcę przekazać  inną  kopię do przeczytania:




Hello Claudiu,
There are a few things I need to share with you. Silence can be sometimes like a gold but I need to speak now, as I want you to know my point of view. I will not tell you about Bogdan’s behavior and all his mistakes in the church. It seems like everybody talks about it. I can talk and I did talked about his mistakes with him. Now I need to tell you about yours and other members mistakes.
Cześć Claudiu,
Jest
 kilka spraw, z którymi  potrzebuję podzielić  się z tobą. Milczenie może być czasami jak złoto ale teraz zmuszona jestem mówić , ponieważ chcę, abyś poznał mój punkt widzenia. Nie będę rozmawiać z Toba o  zachowaniu Bogdana i wszystkich jego pomyłkach w kościele. Jego zachowanie było takie,  jak każdy ( z członków zboru ) o tym mówi. Mogę o jego pomyłkach mówić i zrobiłam to ( tylko ) z nim. Teraz potrzebuję tobie powiedzieć o pomyłkach twoich i innych członków ( zboru ).

On Saturday two weeks ago on a Sabbath school lesson, Stan said to Bogdan in front of everybody, when Bogdan raised his hand, that Bogdan was  not allow to speak anymore publicly in the church and he said that, because you sent Stan massage with that information. It was rude and very improper Stan’s behavior, but ,you as a pastor, are responsible for that situation.
W sobot
ę dwa tygodnie temu na lekcji szkoły sobotniej, kiedy Bogdan podniósł  rękę ( zgłaszając się do odpowiedzi ) , Stanisław ( Śleszyński ) przed wszystkimi ( uczestnikami lekcji )  powiedział do Bogdana , że ma zabronione  wypowiadać  się  publicznie w kościele, , ponieważ ty ( Claudio ) wysłałeś mu esemes  z taką informacją. To było nieprzyzwoite i bardzo niedozwolone zachowanie Stanisława, ale ty  jako pastor, jesteś odpowiedzialny za tę sytuację.


It hurt my daughter, me and Bogdan of course but some others as well (you didn’t, but one of the church member said to me he was sorry). Agnes sent you a massage regarding that but you disregarded this. I know it is much nice and easy to have no problems with other people but as a pastor you have to sometimes face difficult situations and react properly but you didn’t this time.
To zrani
ło moją córkę, mnie i Bogdana, oczywiście innych również ( ciebie nie, ale jeden z członka kościoła powiedział do mnie, że było mu przykro ). Agnieszka wysłała ci esemes odnośnie tego ( co zrobił Stanisław ) ale zlekceważyłeś to (czyli uczucia małoletniej Agnes ) . Wiem, że to jest miłe i łatwe, nie mieć żadnych problemów z innymi ludźmi ale jako pastor musisz czasami stawić czoło  trudnym sytuacją, reagując właściwie,  ale nie dostosowałeś sie ( do wymogów swych obowiązków pastora )


You had a contact with Bogdan just before that Saturday, why you didn’t tell him about your decision, why you didn’t send an e’mail to Bogdan directly? That would be a proper act and that you should do. It could prevent the situation which unfortunately happened. Sending that kind of massage to Stan, who was (you knew exactly) in conflict with Bogdan in those days, was the worse you could do and you did…
Mia
łeś kontakt z Bogdanem przed  sobota, dlaczego nie powiedziałeś  mu o twojej decyzji, dlaczego nie wysłałeś bezpośrednio e'maila do Bogdana? To byłby właściwy postępek, dlatego powinieneś to zrobić. To mogłoby zapobiec sytuację, która niestety zdarzyła się. Wysyłając ten rodzaj esemesu do Stanisława, który w tamtych dniach  był ( wiedziałeś o tym dokładnie) w konflikcie z Bogdanem , był najgorszy jaki mogłeś zrobić i  …


In January when I was in Poland you met with Agnes in Gosia’s house. I didn’t want you to meet her in our house because Bogdan had to go away and we didn’t want her to meet with you without anybody’s  else presence. Unfortunately you stayed with my daughter in Gosia’s house when nobody else was at her house.  Why?... When Bogdan came to take Agnes home he had to wait longer then he should for the door to be opened and he of course noticed that you stayed with Agnes alone. Whatever Agnes said to you against Bogdan you should not:
W Styczniu ( 11r. )  kiedy by
łam w Polsce Ty spotkałeś się z Agnieszką w domu Gosi. Nie chciałam, byś spotkał się z nią w naszym domu, ponieważ Bogdan musiał wyjść  z domu i nie chcieliśmy, by ona spotkała się z tobą bez  obecności osoby trzeciej . Niestety przebywałeś z moją córką w domu Gosi, w  którym nie było osób trzecich  Dlaczego?... Kiedy Bogdan przyszedł wziąć Agnieszkę do domu, musiał długo czekać zanim otworzono mu  drzwi, i on oczywiście zauważył, że byłeś z Agnieszką sam na sam. Cokolwiek Agnieszka powiedziała do ciebie przeciwko Bogdanowi, że nie powinieneś:





1.Stayed with her alone in the house,

2. Be slow in opening the door,

3. Hold her in Gosia’s house but you should encourage her to go with Bogdan as I made him responsible for Agnes when I was away. By the way, what was your plan if after some time you brought her in my house and you left her with Bogdan?

4.Threaten Bogdan that you would call the Police.
1.Pozostawać  z nią samotnie w domu,

2.Zwlekać  w otwieraniu drzwi ( Bogdanowi ),

3.powstrzymywać  ją ( Agnes ) w  domu w Gosia ale powinieneś zachęcić ją, by poszła z Bogdanem  - ponieważ zrobiłam go odpowiedzialny za Agnieszkę kiedy wyjechałam ( do Polski ). A propos , jakim  planem ( się kierowałeś ) , jeżeli po jakimś czasie odwiozłeś ją  ( Agnes ) do mojego domu i zostawiłeś  z Bogdanem?

4. Grozić  Bogdanowi wezwaniem Policji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz